Paco & Lola

Hiszpańska bodega Paco & Lola to w rzeczywistości projekt jednoczący najnowocześniejsze techniki winifikacji i wielu małych, tradycyjnych producentów winogron z apelacji Rias Baixas. Spółdzielnię powołano do życia w 2006, a marka wina Paco & Lola powstała w 2008. Z założenia i nazwa i projekt graficzny etykiet miały się kojarzyć
z Hiszpanią, bo wino zamierzano sprzedawać przede wszystkim za granicą.
Chodziło o to, by przedstawić zagranicznym klientom hiszpańską autochtoniczną odmianę Albarino w różnych jej odsłonach. Wszystkie etykiety od Paco & Lola to jednoszczepowe Albarinos lub mieszanki Albarino i innych lokalnych odmian.

Podstawowa etykieta Paco & Lola to 100% Albarino z winogron zebranych w rejonie Val do Salnes, jednym z pięciu podregionów Rias Baixas. Wino fermentowało w kadziach przez 21 dni na osadzie z drożdży.  Ma złożony aromat pełen owoców (cytryna, grejpfrut, ananas), ziół i kwiatów. W ustach jest niezwykle świeże, orzeźwiające i trwałe.

PacoyLola

Dla bardziej wysublimowanych gustów Paco & Lola Prime, które dojrzewało na osadzie
z drożdży przez 6 miesięcy, a potem kolejne 6 miesięcy w beczkach. Dzięki temu zabiegowi wino jest kręgłe i harmonijne. Ma ciekawy bukiet, pełen nut ziołowych, kwiatowych i owocowych. W ustach znakomite!

PacoLola Prime

Nowoczesne Lolo to zabawna etykieta i hipsterska zawartość. Nos pełen tropikalnych owoców (cytrusy, brzoskwinie i ananasy). Usta świeże, ziołowo-mineralne, z elegancką goryczkową końcówką.

LoloPacoLola

Zachęceni? Te i kilka innych etykiet od Paco & Lola można kupić u importera M&P Pavlina

Udostępnij
Share on FacebookShare on Google+